Onsdags bio

Nu ska jag strax iväg ut och möta min kusin utanför sergel biografen. Sen ska vi hämta ut billjetterna och gå och äta middag tsm någonstanns. Klockan 20.10 börjar filmen, ska se " I taket lyser stjärnorna" har hört att den ska vara bra så vi får hoppas på det =)

Dagen på jobbet var tung tung tung....fattar inte varför riktigt ska egentligen vara en valig vecka men är kanske för att det är löning nästa vecka! Efter jobbet åkte jag raka vägen hem och duschade och gjorde mig iordning. Är skönt att få göra sig lite vardags fin och inte bara sitta hemma osminkad i mjukisbyxor och ruttna haha! Hostar dock fortfarande fattar inte vad de är för super virus som aldrig ger med sig men de är iaf något bättre så de är skönt iaf. Nu får man hoppas att man slipper bli sjuk på ett tag. Har redan börjat äta mer ordentligt, började igår haha men ska verkligen försöka äta mer frukt och grönt.


Jag och Lina hahahhaa!!! Vi ska bevisa att vi har finskt blod i oss på bilden typ och hur starka vi är då HAH!

Ne nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig mot tunnelbanan, ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Haha, så skön den där bilden är! ;D Tack för igår förresten <3

2009-03-19 @ 06:54:31
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0