Pladask på rumpan!

Hej!

Då var man hemma från jobbet igen. Har varit en okej dag förutom att de hade kommit ännu mer snö under natten så när jag klev ut genom porten imorse trodde jag att man va uppe i Sälen igen. Det var dessutom glashalt. All nysnö hade lagt sig ovanpå isen. Klarade mig hela vägen fram till jobbet utan att halka men precis utanför kontoret så flög jag pladask på rumpan oc fick snö överallt. Inte precis det man vill ska hända klockan 05:30 på morgonen! Som tur var gjorde de inte så ont mest bara pinsamt eftersom flera stog och lastade av en lastbil precis där så dom skrattade gott åt min vurpa!

Men men kämpade mig genom dagen så nu är det bara 2 kvar!
Var förbi 7-eleven efter jobbet och köpte en stor kaka till mig och en brownie till stackars älskling som ligger hemma sjuk idag med. Köpte även hem hostmedecin till han så nu får vi hoppas att han slipper hosta sönder lungorna.
Så mer händer inte just nu. Blir middags stök senare och så ska jag duscha. Tror jag ska använda min lermask ikväll också, huden känns rengjord på djupet efter den!

Bye,

Kommentarer
Postat av: saddie

Här ute är de inte halt iaf, men de är massa snö... fasst de känns som de kan bli slask snart och för en gångs skull längtar jag lite till det eftersom man kommer lite närmare bar mark då...! <3

2009-03-11 @ 20:28:05
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0