Rastlös såklart

Det har bara gått ca 3 timmar sen jag kom hem från jobbet och jag är redan rastlös! Sitter här och försöker komma på något att göra men samtidigt är jag för lat för at göra nått. Kanske ta ett bad? gå och handla ingredienser till något gott bakverk? träffa nån? sova? äta? läsa en bok? ja listan kan göras lång men ändå lär jag bara sitta kvar här på samma plats resten av kvällen.

Kommer inte orka laga någon middag ikväll så de lär bli typ nudlar haha men de får duga!














Varför ska de vara så svårt allting? Jag borde ju bara slå nummret och prata men de är så jäkla komplicerat allting och jag är rädd...önskar man bara kunde dra ett streck över allting. Alla dom här månaderna av krongel fram och tillbaka. Jag mår ju skit...jag mår skit över dig och de har jag gjort så länge nu. Jag vill inte må skit, jag vill inte förlora dig, jag vill inte....måste det vara så här invecklat, de va ju så lätt förut? aldrig bråk aldrig något fel bara kul, skratt och ja riktig vänskap. Vad har vi kvar? är det nått kvar eller har vi glidit för långt bort för att nå varandra igen?
Jag är rädd....slå nummret, tala, säga vad? säga nått? jag borde..jag vill....är hon arg? ledsen? kanske gett upp nu...fy vad jag blir trött på allt kan inte alla bara vara vänner?

En klok flicka sa till mig: " Det kan inte bli värre än som det är nu "

Jag bryr mig så himla mycket....aj mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0