Sådär då var det Lördag kväll!

 Hej!

Ja då var det Lördag kväll igen *snyft* bara Söndag kvar nu jöö! bläää...

Idag vaknade jag och älskling nästan samtidigt. Gick sedan upp och åt frukost och slappade. Tog sen bilen till kungenskurva och kollade upp en grejj på Mediamarket. Sen tog vi en titt inne på Inrednings köpcentrumet B-ox. Super fina möbler och inrednings prylar! Var kvar där en stund och åkte sedan till Max och åt lunch. Deras hamburgare är bäst. Blev sedan en sväng förbi Nicklas syster. Småsnackade och umgicks där någon timme och sen åkte vi hem.

Nu ska vi nog bara vara här hemma resten av kvällen. Var egentligen sugen på att dra ut ikväll men ingen har ju lust med krogen längre och hur kul är de att gå själv haha?? mobbat...

Trist väder var de ju tyvärr idag också hm önskar solen kunde kika fram lite oftare.

Imorgon ska jag upp tiiiidigt och "fika" men de lär nog bli mer frukost för min del. Sen ska jag hem och så åker jag och älskling för att kolla på lägenheten i Huddinge. Blir sedan till att åka hem och så kommer en tjej hit och ska kolla på våran. Sen ska älskling jobba natt så då lär ju jag bara sitta här och sen sova så man kan slösa bort lite mer av livet på jobbet resten av veckan! döööh vill ju göra roliga saker på helgen jag menar man LEVER ju för helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0