Sådär snart Fredag!

Hej!

Nu  är jag väldigt mätt. Har precis tryckt i mig massa fiskpinnar. Inte den godaste middagen men ibland blir jag faktiskt sugen på det!

Dagen har inte varit den bästa direkt. Började med att jag försov mig! Vaknade 06:00 (då jag börjar) och fick panik, Ringde chefen och bad om ursäkt och att jag skulle dyka upp snarast. Hatar när mornar börjar "fel" alltså inte som vanligt. Jag ska vakna, gå upp, göra gröt, slappa, fixa lite och sen gå iväg. Nu var det bara upp och ut genom dörren!
Mådde sedan illa halva dagen så de va lite jobbigt. Hostade även en massa så nu svider det i halsen! Hostar fortfarande men de är extra jobbigt att göra det när man samtidigt ska springa runt och ansträng sig på jobbet.
Jaja dagen tog ju slut iaf så jag åkte hem och sen har jag bara tvättat och slappat.

Imorgon bär det av upp till Dalarna. Ska bli skojj får hoppas vädret är någorlunda fint inte kul att köra så länge i oväder!
Måste orka packa ihop mina saker bara, men de lär inte ta så lång tid. Är bara 2 nätter så blir väl lite mjukiskläder och sådär. Känns inte som de är imorgon vi ska åka!

Får bara hoppas att jag inte blir sämre, inte så kul att vara dålig när alla är pigga och friska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0