Snälla låt mig kliva av först!

Hej!


Gud vad trött jag blir på folk i kollektivtrafiken.
 Alla är så sjukt stressade och trötta så dom bryr sig lixom inte länge. Tror nästan att dom inte ens ser en. Som idag när jag skulle kliva av tunnelbanan hem var det en gubbe som bara var tvungen att kliva på före man ens haft chansen att gå av. Han blockerade allt! Blir galen på sånna som gör så. Ibland är det flera som gör det samtidig. Fattar man inte att de är bättre att släppa av alla som vill av först då blir det ju mer plats i vagnen?  suck!

               

Jaja förövrigt har dagen varit bra. Lugnt på jobbet så jag fick chansen att göra klart en hel del saker så nu kan jag koncentrera mig på det vanliga igen.
Älskling åkte precis iväg till jobbet igen. Stackaren jobbade ju nyss hela natten och nu hann han bara äta frukost för att sedan jobba igen.
Så jag blir ensam här hemma ikväll. Ska nog inte göra så mycket, laga middag och se på TV typ haha. Tråkiga Måndagar! Längtar till helgen när de ska hända lite roliga saker. Alltid kul att ha saker att se framemot.

Men men har inte så mycket mer att skriva just nu!

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Haha! Jadu, stress-sthlm. Fan vad skönt det här att vara här uppe i lugnet. :)

2009-03-09 @ 16:32:03
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0