Snöstorm och sjuk pojkvän

Hej!

Fy faan för det här äckliga jäkla vädret??? Vad tusan hände, igår var det typ vår och idag, snöstorm? uusscchh...

Har slitit som ett djur i de här slasket så nu kommer jag inte röra mig utanför dörren mer idag.
Så ja de har väl inte hänt mycket. Var okej på jobbet (när man var inomhus) slutade ganska tidigt.
Har kommit hem och gjort älskling sällskap. Han har sjukskrivit sig och legat hemma hela dagen med feber. Får bara hoppas att jag slipper bli sjuk igen. Ska göra lite middag sen till oss senare. Tror det får bli fiskbullar, lättare för älskling att svälj då. Sen tycker jag det kan vara gott ibland.

Hoppas ni ligger inne i värmen just nu som mig, om inte så vet jag hur det känns att ha snö stickandes i ögonen så man knappt ser!


Kommentarer
Postat av: Anonym

se till att hålla dig frisk.. ja vill ha med en pigg å glá Minna till mora!! <3

2009-03-10 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0