Soppa med pannkakor såklart!

Hej!

Då var det Torsdag och jag har ätit soppa med pannkakor såklart! haha...
Eller pannkakorna har jag inte hunnit steka ännu men ska göra det strax. Är sjukt sugen på de med massa grädde och jordgubbssylt MUMS!

Dagen på jobbet har varit okej. Kör stenhårt nu, hinner knappt sitta men nästa vecka ska de vara lite lugnare. Känns så skönt att det är Torsdag kväll bara Fredag kvar sen helg!! Jippie!
Har inte så mycket planerat än men vi får väl se. Är ju skönt att ta de lite som det kommer också.
Söndagen är iofs gansla fullbokad. Ska först fika på morgonen med Agnes (någon mer kanske). Efter det ska jag iväg på visning av en lägenhet runt 14-15. Sen kommer en tjej och ska kolla på min lägenhet runt 17!

Just det fikade ju igår med Sandra. Det var super trevligt. Alltid skönt att sitta över en latte och babbla en massa tjejsnack och sådär! Speciellt när man typ bara snackat med dom på jobbet och med älskling i flera dagar. Då blir man riktigt pratsjuk efter tjejsnack haha!

Jaja nu ska jag ställa mig och steka pannkakorna sen kommer älskling hem så ska väl spara några till honom. Sen blir det sängen för min del så man orkar med Fredagen också =)

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0