Tisdag

Aj vad jag har ont....var väldigt länge sedan jag hade mensvärk. Faktiskt över 3 år sedan men nu gott folk är den tillbaka! NEJ NEJ. Minns knappt hur det var att ha men nu minns jag allt och gud vad jag inte vill ha det.

Får hoppas det försvinner snart igen och inte återvänder på 3 år till tack!

Förövrigt är det väl okej. Har haft en vanlig dag på jobbet och sen bara åkt hem. Somnade i soffan i ca 1 timme och nu känner jag mig lite piggare iaf. Älskling jobbar hela kvällen och kommer inte hem förrens runt 22:30 så jag ska väl vara hemma, laga lite middag och ta en dusch. Hade först tänkt bada men vet hur rastlös jag blir av att bara ligga där, kan ju aldrig slappna av så de blir nog bara en dusch.

Igår kände jag mig super duktig. Jag tvättade först två maskiner och hängde dom på tork, diskade upp ALL disk och det var inte lite haha, samt lagade en super god middag med klyftpotatis i ugn och fårost fyllda köttfärsbiffar med tzatsiki. Hann precis klart till att älskling klev in genom ytterdörren! Han blev inte lite överraskad haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0