TISDAG

Hej,

Då var man hemma från jobbet. Var ganska tungt eftersom jag hostat hela tiden och haft rinnsnuva. Har även haft lätt huvudvärk men den har gått över nu. Men klarade mig igenom dagen iaf!

Älskling sitter och spelar tv spel. Något läskigt spel med zoombies så jag vågar knappt titta haha! Senare ska vi åka och storhandla är skönt att göra det en gång så slipper man springa i matbutiken varje dag.
Annars händer det inte så mycket. Blir väl middag sen och tv. Ska försöka börja äta lite nyttigare mer frukost och sådär tror de kan vara lite därför som jag blivit sjuk så lätt den senaste tiden.
Imorgon blir det antagligen bio och middag med min kusin. Hon har varit bortrest en vecka och sen var ju jag i Dalarna så har inte haft tid att ses. Men de ska bli kul att få träffa henne igen!

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0