Torsdag

var det äntligen Torsdag igen! Gillar verkligen Torsdags kvällar. Det är ju dagen före helg, känns nästan lite som kvällen före julafton fast varje vecka. Äntligen få sova, äntligen få göra annat än bara jobba, äntligen få vara ledig!
Denna helg jobbar jag inte så nu har jag 2 dagar ledigt igen som vanligt. Uppskattar helgen ännu mer nu när jag jobbat 6 dagars vecka.

Ikväll blir jag själv här hemma igen. Älskling ska iväg på personal fest med sitt jobb.
Själv ska jag värma lite rester, haha de lät skabbigt men har lagat så enorma mängder mat så måste ju äta upp allt före nästa vecka när vi inte bor hemma. Sen blir de nog en dusch och så slappa vid TV:en. Har köpt mig en 70% chokladkaka som ska underhålla mig en stund lite senare!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0