Torsdag

Hej!

Jag förstår mig inte på Sveriges väder. Sol, regn, snö sen hagel och så sol igen? Knäppt. Blåser som satan gör det ute också, trodde jag skulle blåsa bort men jag klarade mig haha.

Gårddags kvällen var lyckad. Mötte upp Lina på sergel biografen och sen hämtade vi ut våra billjetter. Gick sedan och åt en god middag på ett super trevligt café på Drottninggatan. Ska deffenetivt gå dit igen, så mycket goda saker! Åt iaf en mumsig pasta med massa sallad. Satt där några timmar och snackade innan de var dax för bion. Såg som sagt filmen "i taket lyser stjärnorna". Lite seg men ändå väldigt bra. Grät i slutet haha mesiga jag...
Var iaf en riktigt trevlig Onsdags eftermiddag och kväll!

           

Idag har jag varit på jobbet. Tung dag igen men man överlevde, vill egentligen skriva att nu är det bara Fredag kvar men de är det inte...har lovat att jobba extra även på Lördag men då jobbar jag 09:00-15:00 så slipper iaf gå upp 5 haha då hade jag aldrig ställt upp! Men de känns bra ändå behöver extra pengar efter att ha varit så mycket sjukskriven.

Jaja ikväll är jag ensam här hemma, älskling jobbar kväll så han lär jag träffa imorgn efter jobbet. Ska försöka komma isäng tidigt ikväll!

Nu ska jag se klart på Top Model=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0