Trevlig helg!

Ja då var det Fredag igen. Äntligen var den här tunga arbetsveckan slut. Nästa vecka ska förhoppningsvis bli mycket lättare. Är iaf stolt över hur mycket jag hunnit med och fick även beröm av chefen. Lämnade även in ansökan om semester i sommar. Kommer bara ta en vecka i Juni sen blir det bara att köra stenhårt. Är ju lätt på sommaren så jobbar mer än gärna!

Ikväll ska jag och älskling kanske på bio. Har iaf reserverat två billjetter till Bedtime stories som jag hört ska vara bra!
Blir nog även middag ute. Får se vart vi går då funderar på Friday´s igen haha bara för att älskling vill dit. Spelar inte så stor roll för min del.

Har haft lite ont i huvudet hela dagen nu. Tror det kan bero på vädret, är ju lågtryck just nu. Men ska iaf in i badrummet snart och ta min vanliga "efter arbetsveckan dusch" såklart duschar jag fler gånger men oftast orkar jag ju inte typ raka mig super noga och ha inpackingar och grejjer då. De blir oftast en snabb dusch! Men på Fredagar tar jag en låång varm duch och fixar mig. Så himla skönt känns som man sköljer bort arbetsveckan.

Fast just nu har älskling snott badrummet.

Men men ha en trevlig Fredag eftermiddag och kväll =)

      

Gud vad jag saknar Grekland =( värme, goda drinkar, havet, strand promenader och massa god mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0