Trista Måndagar!

Hej!

Fy vilket tråkigt väder....i Lördags hade jag ordentliga vårkännslor men nu är allt som bort blåst! Hoppas verkligen allt smälter bort snart så träden kan börja knoppa.

Dagen har varit sådär. Haft lite ont i magen och varit trött som satan men förutom det så har det varit okej. Trodde inte vädret kunde påverka en så mycket men det gör det verkligen.
När jag slutat för dagen åkte jag och älskling och storhandlade. Så nu finns det mat hemma igen. Var precis nere och satte på en tvättmaskin så nu kanske man kan få lite kläder att sätta på mig också.
Älskling är på möte hela kvällen så ska laga lite middag och ta det lugnt.

Nästa vecka kommer golvgubbarna hit och fixar vårt vardagsrums golv. Det kommer ta två dagar så då kommer vi flytta ut och bo hos älskling föräldrar under tiden. Kommer nog bli kvar där i någon vecka eftersom vi även ska passa på och måla om lägenheten när den är tömd på möbler.
Kommer bli en tung tid framöver men samtidigt spännande, har aldrig målat en vägg förut och ännu mindre en hel lägenhet. Men de ska bli kul att se resultatet! I helgen ska vi köpa färgen och ta ut en del möbler. Sen sätter allt igång=)

Just det fotade några bilder i Lördags innan vi drog ut så lägger upp dom nu.


Malin var söt i soffan haha! =D


Sandra var taggad!


Flickorna lånade min kamera och pussades hihi!


NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Malin ser minst sagt läskig ut på översta bilden xD

2009-03-24 @ 19:04:53
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0