BUS & målade naglar

Sitter just nu i soffan och tittar på Mr and Mrs Smith den filmen är verkligen super bra!

Var till gammla stan idag efter jobbet tillsammans med älskling. Gick till den nya Ben&Jerrys glass baren. I <3 B&J!
Promenderade sedan ner på drottninggatan och kikade runt i lite butiker. Stannade tillslut till på Åhléns där jag köpte en ny Body scrub, rakblad och Niveas ansiktmask. Åkte sedan hem och vilade någon timme innan vi gick ner till Amazon (en pizzeria nedanför oss) och åt middag.

Har nyligen tagit mig en lång skön dusch samt smörjt in mig med BUS och målat naglarna. Alltid lika skönt att fräscha upp sig lite extra efter en lång arbetsvecka.

Imorgon ska jag in till stan med Sandra och Malin. Själv ska jag försöka att inte köpa något men alltid kul att bara umgås hoppas på att solen är framme!  Efter det ska jag nog hem och så ska jag och älskling försöka få upp badrummsskåpet. Senare på kvällen blir det födelsedagsmiddag hos Sandra och sen blir vi där hela kvällen. Blir kareoke och trevligt sällskap. Sen efter tolvslaget bir lilla Sandra 20 år ,Hurra hurra hurraa!!

Men nu ska jag föna håret! Bye,


Kommentarer
Postat av: Agnes

Fira lite extra och ge henne en kram från mig :D xD

2009-05-09 @ 08:39:33
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0