Grannfejden

Haha sitter och tittar på grannfejden! De finns så otroligt patetiska människor ute i vårt land. Nu är de någon gubbe (pensionär) som inte har något liv och stör sig på sina grannar. På ett sätt så kan jag hålla med honom på vissa punkter. Tex hur folk stänger sina ytterdörrar och på hur dom går i lägenheten. Folk SMÄLLER igen sina ytterdörrar inte bara på dagen utan mitt i natten också(?) sen när dom klampar runt hemma också stör ofattbart. Man går inte på hälarna eller med skor inomhus. Hahaha men sen störde han sig på typ helt sjuka saker, hur folk gick nerför trappan och hur hög volym de va på TV:en m.m. Grejjen är ju den att dom prövade att sätta grannens sterio på MAX och de hördes knappt in till honom hur kan han störa sig(?) min granne spelar ju på högsta men då kan jag lova att de hörs. Igår spelade han opera när jag skulle sova de lät som om dom va i samma rum som mig. . . . .jag ville gå upp och ha ihjäl han då!!!!!

Hah jaja de finns muppar överallt.
Ska städa undan nu efter min middag blev goda pannkakor. Sen hoppar jag i säng så jag orkar med sista arbetsdagen denna vecka, kommer bli en tung dag så måste ladda batterierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0