Hemma igen!

Hej!

Nu börjar de bli dax att hoppa i säng men vill skriva av mig lite om kvällen som varit.
Åkte somsagt iväg och mötte upp pappa. Vi åt sedan middag ihop var 100 år sedan vi två möttes ensamma så de kändes skönt. Blev världens bästa pizzor och cola heh, vardags lyx!
Sen stack vi vidare till självaste "ulpplevelsen". Pappa fick då pröva att sitta i en flygsimulator haha och han va skit nervös! Men de va otroligt kul att se på, allt va så verklighets troget som att flyga på riktigt men utan att riskera att dö dårå!
Pappa fick allt förklarat sen fick han hoppa in och starta motorerna. Sen stängdes han in och fick själv styra och grejja. Kraschade typ miljoner gånger hahaha men man såg på han att han tyckte de va skiiit kul! De är ju de närmsta han kommer komma i livet att själv få vara pilot. När han tillslut fick kliva ur maskinen va han helt svettig och uppe i varv, inte sett han le på de viset på länge. DE KÄNDES JU SOM PÅ RIKTIGT! Utropade han! Jag kunde inte sluta skratta!

Efteråt åkte vi hem till mig och älskling och pappa fick äntligen se hur vi bodde. Han tyckte allt va jätte fint. När vi är klara med köket ska vi bjuda över dom hit på fika så dom kan se allehoppa. Efter rund visningen var de dax för pappa att åka hem.

Har sedan pysslat med vårat nya badrummsskåp som blev FANTASTISKT fint, looove it! Nu har vi äntligen plats för alla saker, samt jag kan spegla mig ordentligt både fram och bak.

Men nu ska jag hoppa i säng är super trött, imorgon blir de mer jobb sen ska jag till körskolan och skriva in mig. Fick körkorts tillståndet idag så nu är de äntligen dax att sätta lite fart med de.

God natt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0