Ikväll åker vi!

Hej!

Ja ikväll går båten mot Åbo. Får hoppas att de inte blåser hatar när båten gungar men just nu så verkar de bli lugnt på sjön.
Igår var jag hemma hela dagen förkyld, skulle ju egentligen ha gått på min kusins vän emmas 20:års fest. Men nu var man sjuk istället, blä! Mår iaf lite bättre idag och kan ju inte missa kryssningen har ju betalt och allt.

Har städat upp här hemma nu på morgonen, diskat och plockat undan alla kläder samt packat. Fattar inte min väska väger redan fast jag bara har med mig små saker. Hur mycket den kommer väga när jag köpt massa på Taxfreen(?)

Senare ska jag ta en dusch, fixa naglarna och håret sen åker jag in till stan för att möta upp Malin & Sandra. Ska äta middag tsm på MAX sen bär de av till båten!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0