Jävla Måndagar

Äh måste ju bara gnälla lite på att den här dagen har varit en riktig otursdag. Skit på jobbet, regnet öste ner och såklart tvättstugan(!) uhhää...

Men nu har jag bokat kryssningen och Malin ska skriva ut boknings pappret i veckan, blir super duper! Kommer bo i A-hytt med fönster haha LYX, sist bodde vi längst ner, utan fönster och med stopp i toan (jag är tyst malin *blink*) Se upp Galaxy för på Söndag då kommer viii ;)

Har massa gottissaker som jag ska unna mig tror jag, med tanke på hur dagen varit. Massa B&J glass samt sylt munk och annat gott haha MUMMS!

    

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi (a) vi får parta loss ordentligt!! och köpa hem massa spriiit!!

2009-05-18 @ 20:51:21
Postat av: Agnes

Najs som fan med kryssning :D:D:D Jag har också bokat liten resa, hihi :D:D

2009-05-19 @ 15:23:07
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0