JÄVLA MONGO SÄLJARE!

Hej,

Innan jag förklarar rubriken så ska jag skriva lite om helgen som varit.

I Fredags var jag inne i stan med Sandra efter jobbet. Vi strosade runt och kikade i butiker. Köpte ett par super snygga gladiator sandaler med nitar, mums! Tyvärr får jag massor av skavsår av dom men iaf. Var i stan någon timme sen skulle hon hem och äta middag hos sina föräldrar så då åkte jag också hem. Lite senare åkte jag och älskling in till södermalm och åt middag på samma restaurang som jag va på med min kusin på Valborg. Blev middag där och sen åkte vi hem. Hade planer på att gå och se någon film på bio men jag va så slut efter jobbveckan så vi promenerade till gammla stan och sen tog vi tunnelbanan därifrån hem.

Lördagen började lite sent. Hade tänk gå upp vid 10:00 men kom inte upp förrens vid 11:30. Då blev de frukost, dusch och sen ut i solen! Gick ner till Karlbergsparken och mötte upp min pappa, styvmamma och lillasyster som va där och njöt av vädret. Satt och solade och snackade samt tittade på lite militäruppvisningar som hölls. Sen drog vi vidare och åt glass på våran underbara glassbar som ligger nästan precis där vi bor. Dom har typ alla glasssorter i världen! Dom skulle sedan åka till slussen och se på maratonet så vi skilljdes åt. Jag och älskling åkte istället in till city. Var där någon timme och jag köpte en tunika samt ett linne. Sen åkte vi hem och hämtade bilen och så bar det av till Huddinge. Resten av kvällen spenderade jag hemma hos Sandra med henne och Malin medans älskling umgicks med en killkompis. Vi grillade hamburgare och myste framför Robinson. Perfekt sommarkväll! Älskling kom sedan och plockade upp mig och Malin så skjutsade vi hem henne och sen blev de bara raka vägen hem till oss.

Idag vaknade vi relativt tidigt. Åter igen lika fint väder! Har gått i shorts och linne hela helgen, U N D E R B A R T!
Åkte sedan hem till mina föräldrar för att gratta min mamma på mors dag. Blev sedan där någon timme, hann även övningsköra en kort stund. Prövade start i backe, gick helt okej men de kommer behövas en hel del övning. Lade mig även och solade en stund så nu har man fått lite färg hihi.
När klockan hade blivit 15:00 åkte vi först till Länna och köpte en ny Ipod till mig, Svart och fin. Den sista dom hade då någon hade lämnat tillbaka den för dom inte gillade Itunes. Tyvärr visade det sig nu när jag kom hem att någon har lagt in ca 1300 låtar på Ipoden som jag inte kan få bort då dom är låsta (?) (?) så ska tillbaka imorgon och dampa ur! Fan man säljer väl inget till fulltpris som är beganat och använt??!?!?! PUCKON!

Jaja resten av kvällen har vi varit hos älskling syrra med dom och hans föräldrar. Blev mer grillning och mys i solen. Sen åkte vi hem hit. Har sedan bråkat med Ipoden och nu ska jag isäng och sova, inte alls laddad för en ny arbetsvecka!!



Lite nya sommar kläder!



Älskar mina nya skor, men inte skavsåren jag fått aj aj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0