Känns som Lördag!

Hej"

Det känns verkligen som om det vore Lördag idag. Men tyvärr så är det Torsdag och jag måste jobba imorgon uhää...

Dagen vart lite lätt förstörd eftersom vi låg och sov fram till 12:30 haha. Skulle ha åkt till mamma och övningskört men hann inte då älskling behövde bilen till sitt jobb och min styvfar har bara aoutomat växlad så aa.
Men just nu väntar jag på min makaron/kyckling/broccoli gratäng som står i ugnen. Super hungrig!

Gårddagskvällen blev lyckad. Hann inte blogga något men jag gick iaf och la mig för att försöka sova. Tyvärr gick de inte så bra så efter att ha legat och glott upp i taket i ca 1 timme steg jag upp. Tog sedan en dusch och fixade mig lite. Älskling kom hem med Thaimat och sen kom Malin hit. Båda va as trötta och sega men när vi väl fick våra arslen ur vagnen och började fixa oss blev vi taggade. Förkrökade en stund och sen åkte vi till Klubb Onsdag. Där var de en hel del folk. Men de märktes att vi blivit gamla. Alla där inne va 90:or och 91:0r haha! Däremot hade dom bra musik i början av kvällen så vi dansade och umgicks. Träffade på några små pojkar som nyss fyllt 18 som vi satt och snackade med. Runt 02:00 va vi alldeles för trötta och sega för att fortsätta festa så då drog vi hem och sov. Blev lite fyllekäk på donken också!

Imorgon är det iaf Fredag. Älskling jobbar på kvällen men ska kanske träffa Malin och Sandra så då slipper man ju vara ensam här hemma. På Lördag är det hemma fest hos min kusins kompis som fyller 20. Så ska dit med kusinen och lite annat folk! Sen är det kryssning Sön-Mån.

Var as dålig på att fota igår så de blev inga bilder men men kommer bli dessto mer från kryssningen haha!

Nu- Middag,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0