KRYSSNING!!!!

Hej!

Ahh jag är så jäkla glaaad äntligen har vi fått ihop det så nästa Söndag blir de kryssning igen!! Den här gången blir det Åbo med Galaxy iiihh det kommer bli galet bra. Äntligen nått att verkligen se framemot!

Men nu tillbaka till helgen. Haft fullt upp igen men de har hänt massa kul!

I Fredags kom våran nya fantastiska soffa. Var tvugna att släpa ner dom två gamla och köra hem dom till älsklings föräldrar. En soffa väger typ 1 ton så jag hade ordentlig träningsvärk resten av helgen. Men den nya soffan passar perfekt och va värd sitt pris. Våran helt egna soffa som kommer vara oss trogen i många år.
Egentligen skulle vi ha åkt och mött upp två gamla vänner till äslkling senare den Fredagskvällen men vi va helt slut efter allt möbel släpande så de blev inget.

På Lördagen var vi på fotografering hos älsklings syster. Dom ville ha bebis bilder med familjen så vi fotade ute i deras fina trädgård. Solen sken så de va perfekt väder. Själv hatar jag mig själv på bild sådär men man ställer ju upp för familjen. Senare vart det middag, grillade och umgicks till runt 17:30 då var de dax för mig och älskling att åka hem till hans föräldrar, byta om och åka vidare till Sandras grillparty. Hade sedan en super trevlig kväll med massa trevligt folk. Drack och sjöng kareoke! Lite kyligt ute men va tusan sommaren är ju här ändå!

Sov sedan till runt 13:00 på Söndagen. Gick upp, tog en dusch och sen slappade vi fram till runt 14:30. Sen var det iväg igen för mer grillning. Köpte med oss lite smått och gott, hämtade kubb och mötte sedan upp Robin, Sandra, Max, Marina och viktor vid Flottsbro. Blev grillning och kubbspel. Fortfarande lite kyligt men när solen kom fram var de skööönt!

Japp så har min helg sett ut haha, MYCKET grillning! Den här veckan är också fullproppad med saker att göra. Men jag gillare. Först jobb Tis och Ons. På Onsdag kväll blir det utgång med Malin lär bli skojj och crazy som vanligt haha! Är sedan ledig på Torsdag och sen jobbar man Fredag. På Lördag blir det hemma fest hos min kusins vän Emma som fyller 20. Så då blir de kalaas!

Sen KRYSSNING SÖNDAG-MÅNDAG!!!  ;)



CRAZY NIGHT!


CRAZY NIGHT!


HAHHAA!


Våra fylle pöjkar som vi hittade i en hytt i vår korridor! Trevlig folk!



Allt man behöver för en lyckad kryssning.

- 1 flaska Vodka!
- 3 chokladkakor från TAXFREE!
- 2 galna tjejkompisar.
- 1 BÅT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0