Måndag

Hej!

Ja nu har man haft fullt upp igen hela helgen så har inte haft tid att skriva nått, men de spelar ju inte så stor roll ändå.

Helgen var iaf jätte trevlig. Åkte in till stan på Lördagen och mötte upp Malin & Sandra. Fick veta att de inte skulle gå att fira Sandra hemma hos henne som planerat pga av olika anledningar så istället för hemmafest blev de krogen och middag hos mig och älskling. Dom flesta som skulle till Sandra va inte sugna på att dra ut så de blev hon, jag, malin och Mattias. Vi gick först till en krog på Söder som hette Södra teatern. Super snyggt ställe med takterass och palmer haha! Tyvärr var inte musiken den bästa och medelåldern på folket va typ 30-35 men vi va där en stund. Sen mötte vi upp Malins syster och gick till en annan krog på söder som heter Rocks. Samma ställe som jag och Malin va på när vi bara va 17 år gammla och hade vår första krogrunda, galet! Kul att komma tillbaka dit. Blev kvar där ett tag men sen va vi alla tre helt slut så då åkte vi hem.

På Söndagen åkte jag och älskling till min pappa och firade min lilla syster som fyllt 10. Fick mig att tänka på ens egna födelsedagar när man va liten och hade barnkalas. Paketöppning, lekar och massa godis. Var kvar där ett tag och umgicks samt hjälpte till att koppla in Majas nya Wii som hon fick i födelsedagspresent.
Sedan åkte vi och storhandlade innan vi åkte hem och slappade.

Idag har jag jobbat och sen varit till körskolan för förstagången. Tyvärr kunde jag inte anmäla mig då jag inte hade något körkortstillstånd med mig. Jag och mamma har lyckats slarva bort det men jag fick ett nummer av körskolan till länsstyrelsen. Ringde dit direkt när jag kom hem och dom ska nu skicka hem en kopia på mitt körkortstillstånd. Så ska tillbaka till skolan i slutet av veckan när tillståndet förhoppningsvis har kommit och anmäla mig.
Något som däremot hade kommit var mina skoooor från nelly! Och dom va helt perfekta, längtar på att få använda dom!


Dom kom i en söt rosa skokartong med hjärtan på!


UNDERBARA!



OHH YES ME LIKE!

Imorgon kommer min kusin över efter jobbet. Alltid lika kul att träffas och få visa upp lägenheten också såklart. Älskling jobbar så då får jag sällskap här en stund med!

Men nu ska jag fortsätta slappa framför TV:en senare ikväll är det Nytt läge på kanal 3 gillar det programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0