Middag med kusinen

Hej!

Sitter här i soffan och lyssnar på min "underbara" granne som spelar någon typ av dansbandsmusik på högsta volym?? I hate you.....
Min kusin var här ikväll och åt middag med mig och älskling. Super kul att få visa henne allt vi åstakommit med renoveringen. Älskling åkte sedan till jobbet och vi satt kvar och babblade. Alltid lika kul att mötas upp en stund!
När hon åkt ringde jag upp Sandra och babblade ännu mera. Längtar tills vi ska på kryssning igen, förra vart ju helt galet lyckad! Men nu till helgen ska de iaf bli lite hemma fest hos henne med folk och grillning, super mys!

Nu ska jag in i duschen och rengöra mig haha. Även smörja in mig med BUS igen. Egentligen hatar jag BUS för jag kan inte ha de i ansiktet då de täpper till mina porer så då går jag runt och är vit i fejjan och brun på kroppen??? mobbaaat..
Samtidigt vill jag inte sola solarium heller, hur kul är de att se ut som 30 när man är 20(?) EN MARDRÖM!
hm...I-lands problem på hööög nivå hehe!

Jaja annars var dagen bra på jobbet och vet ni imorgon ska jag dit igen, är tacksam för mitt jobb läste idag att fler ungdommar är någonsinn är arbetslösa så jag är glaaad att jag får pengar på mitt konto i slutet av varje månad!

Känner mig lite ensam också, alltid jobbigt när älsklingen inte är här och gosar med mig. Hatar att somna och vakna ensam utan någons arm att somna in på och ingen kind att kyssa godmorgon på. Livet är hårt ibland!


Den här tatueringen skulle jag villja ha på höften eller ankeln, super snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0