Nu sviiider det...

Sitter här med min blonderings toning i håret och min hårbotten sviiider! Haha glömde bort att jag brukar behöva två förpackningar eftersom jag har så tjockt hår. Nu köpte jag bara en. Men men får se om de blir bra eller skit.

Blev lite senare än tänkt då syandet tog lååång tid tack för att man inte börjar 06:00 längre iaf.
Just nu spelar min äckel granne skit hög musik dööööööö jag hatar honom, han vet att han spelar högt ändå fortsätter han spela(?) MONGO!!!! Alla förbannelser skickas på honom från mig!

Nu ska jag fortsätta med färgandet! Sen blir de duscha och smörja in med BUS.


Tänk om man ändå va sådär brun och snygg som Adriana Lima!
Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0