Galaxy kryssning!

Hej!

Ja herregud vilken kryssning det blev. Tyvärr var jag såklart dålig med kameran men Sandra och Malin har lite mer bilder så får se om jag snor lite från dom :)

Men ska ta hela kryssningen från början!

Klockan 17:30 i Söndags mötte jag upp Sandra & Malin på Max hamburgerestaurang inne i stan. Åt middag där och babblade. Tog sedan tunnelbanan till Östermalmstorg för att leta upp bussen som skulle ta oss till Frihamnen. Efter att ha knatat gata upp och gata ner hittade vi iaf bussen och hann med den precis! Kände oss lättade....efter ca 15 min var vi framme i Frihamnen som va....HELT TOM??? Där fanns inte en människa eller bil och minst av allt en BÅT?? Hahaha så vi tog fram våra billjetter och kollade vart båten skulle gå ifrån och de stog inte Frihamnen utan VÄRTAHAMNEN! PANIIIK.....30 min kvar innan båten skulle åka och vi va i fel hamn!!
Som tur var mötte vi på en dam som jobbade i frihamnen som beskrev vägen. Värtahamnen låg alltså ca 15 min promenad väg bort, tackochlov! Ingen av oss hade nämligen någonaning om vart den hamnen skulle ligga.
Så vi sprang och sprang och tillslut kom vi fram och hann med våran Galaxy kryssning.

Så lite knölig början men vi kom med båten iaf! Kom ner till våran fina hytt med fönster. Stannade där ett tag och slappade och sen gick vi upp till Taxfreen. Inhandlade dricka och snacks och sen tillbaka till hytten. Resten av kvällen var crazy. Hittade en massa roligt folk som bodde i olika hytter så vi drog runt. Blev en massa snack och dricka resten av den natten. Mer orkar jag inte skriva för jag vet inte helt själv haha men kul vare, somnade 07:30 morgonen därpå, långt efter att solen gått upp.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hhaa :D förlåt att jag skrattar, men jag ser det framför mig x'D Tur att det låg så nära iaf :D

2009-05-31 @ 21:48:36
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0