shopping sugen

Är så otroligt shopping sugen så de inte är klokt. Var ett bra tag sedan man va ute och verkligen shoppade. Blir ju lite vändor till stan ibland för små saker men mer än så har det inte varit. Har ju lagt mycket pengar på lägenheten så har ju inte funnits mycket att ta av heller. Skulle så gärna villja vara i London igen på Oxford street och bara dra runt i butiker och pröva och känna på allt! Dom hade så otroligt bra butike i London så de inte va klokt. Min favorit affär var River Island, där inne hade dom så otroligt mycket fina kläder, skor, väskor, smycken och allt! Önskar jag var i den butiken nu!
Fy vad jag älskar att shoppa och det står jag för.....var lite jobbigt iofs förut då jag höll på att verkligen bli en shopoholic. Köpte allt jag ville ha nästan och kunde knappt lämna en butik utan att ha med mig något. Men när jag flyttade hemmifrån förstog jag att så kunde jag inte hålla på. Så nu förtiden shoppar jag inte mycket alls. Fast somsagt det kryper i fingrarna....

Arbetsdagen var inte rolig alls. Var sjukt trött och seg hela dagen och regnet som öste ner utanför fönstret hjälpte in till att pigga upp en direkt. Att sedan traska ut i ovädret var ännu värre. Men man tog sig igenom det. Måste verkligen ta och köpa mig en ny Ipod. Min fick total damp på kryssningen så nu funkar den inte alls....så ska köpa en ny samt nya hörlurar!
När jag kom hem hann jag bara träffa älskling i 2 sek sen skulle han till jobbet. Är så trist när han jobbar kväll för då går vi om varandra hela tiden *suck****

Ikväll ska jag ta mig en dusch (om jag orkar lyfta mitt arsle ur soffan) sen fila och måla naglarna. Äta middag ska jag väl också göra. Blir soppa och pannkakor, mmm me like ;) Både jag och Sandra hade cravings efter pannkakor på kryssningen haha men nu ska jag äntligen äta det! (om jag orkar lyfta mitt arlse ur soffan och steka dom)

Imorgon är det Fredag igen. Tror den här helgen kommer bli ganska lugn, haha kryssningar tar på ens krafter. Är inte speciellt fest sugen heller. Skulle nog behöva ta en helg att bara pyssla vidare här i lägenheten. Kanske börja måla i köket(?)
Pratade med Sandra idag på tele och hon skulle kanske in till stan imorgon så då lär jag göra henne sällskap...shoppa!!!
Sen på kvällen ska jag nog övningsköra, kul kul!

Ne nu ska jag....ja vad ska jag göra äh avsluta det här inlägget iaf! Bye bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0