Slutat för dagen

Hej hej, sitter återigen här hemma i soffan. Men de kommer inte bli någon längre stund måste ta tag i disken och sen fixa mig iordning. Blir middag med pappsen ikväll. Ska äta på en pizzeria med super goda pizzor. Sen ska vi åka till Årsta där pappa ska få uppleva sin 50 års present som han fick av mig och älskling, nämligen att få sitta i en stridsflygsimulator av viggen (jaktplan). De är samma som dom använder för att utbilda riktiga piloter. Får hoppas han tycker de är en kul upplevelse! Han har alltid älskat flygplan och speciellt krigsflyg så han lär ju tycka de är spännande.

       

Efter de ska jag hem och sova. Känns skönt att halva arbetsveckan är över nu får man kämpa sig igenom dom två sista dagarna före helg.
Om en stund kommer älsklings svåger hit. Dom två ska gemensammt försöka få upp badrummsskåpet. Får hoppas de går bra behöver verkligen få upp de så man kan förvara allt någonstanns, samt slippa ha en bygglampa som belysning!

Nu ska jag diska upp!

Ha en trevlig Onsdag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0