Soffan kommer imorgon!

Hej hej,

phuw....vilken kämpig dag på jobbet det har varit. Inte så stressigt till att börja med men efter lunch blev de as mycket att göra kände mig även seg och trött så minutrarna segade sig verkligen fram, men tillslut fick vi gå!
Åkte till körskolan och skrev in mig så nu är det gjort, på Tisdag har jag min första körlektion för någon som heter Anders håller tummarna på att han är bra. Sen ska jag börja med teorin men de blir inte förren i slutet av Juni. Hade helst börjat på engång men deras kursstartet passade inte förrens då i Juni så de får gå. Man får läsa om alla teori kurser hur många gånger man vill (de ingick i priset) så känner jag mig osäker på nått när de närmar sig provet kan jag bara boka in mig på den kursen igen!

Efter jag varit till körskolan åkte jag in till stan. Hade en rabbatt kupong på 25% på Cubus så gick dit. Köpte en snygg BH samt ett par trosor. Prövade en hel del kläder fast fann inget bra, men underkläder behövs alltid!
Älskling kom sedan och plockade upp mig när han slutat så åkte vi till EM-möbler och betalade resten av soffan. Imorgon kommer den hem hit till oss, uppburen och allt! MYCKET tidigare än beräknat men de är bara posetivt, super glad!

Ikväll ska jag laga middag och sen duscha. Blir tidigt isäng då de tyvärr lär bli en tung Fredag på jobbet men sen är de helg igen, jippie!





Super gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0