Sömmerska

Hej!

Kom nyligen hem från körskolan. Hade min aldra första körlektion och det gick helt okej. Min körlärare hette Anders får se om jag bokar honom nästa gång igen. Men först måste jag köra mer hemma så jag har vant mig lite mer vid bilen. Anders tyckte nämligen att jag skulle öva mer så jag får ut mer av självaste lektionerna och slipper rulla på 1:an och 2:an i 45 min.

Dagen på jobbet var ganska tung så ska försöka komma isäng tidigt ikväll. Ska ju ut imorgon med Malin så då vill man vara pigg. Kommer även försöka sova lite efter jobbet imorgon!
Var till Åhléns när jag slutat och köpte två dragkedjor som jag tänkte pyssla lite med ikväll ,reslutatet får ni se sen (om de vart bra haha). Köpte även en ny BUS av Åhléns egna märke, dom hade rabatt på den alltid kul att pröva nått nytt. Blev även en blonderings toning som jag nog ska ha i ikväll.



Så imorgon är det jobb sen utgång, trevligt! Blir nog förkrök hos mig innan vi drar ut. Har ju inte råd att supa nått ute såhär i slutet på månaden. Kostar massor!

Men nu blir de middag som älskling lagat, korvstroganoff mums! (tror jag hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0