TISDAG

Hej,

Nu sitter jag här i soffan ny duschad och fräsch. Var första gången som jag använde den nya duschen och den va super bra! Kändes så mycket mer hemma trevligt nu också med allt nytt och med vita väggar.

Idag var jag och älskling ännu en vänd till Ikea haha. Köpte lite galgar, ett skoskåp, hallmatta (den andra va för liten så bytte) samt hyllor till badrummet. Har suttit och satt ihop skoskåpet nu på kvällen men de måste fästas i väggen så får vänta till imorgon. Vill inte borra såhär sent på kvällen med tanke på grannarna.
Så de är väl de man hunnit pyssla med idag.


Vårt nya skoskåp=)

Igår var vi här hemma och satte upp gardinstänger i vardagsrummet. Älskar verkligen våra nya gardiner dom passade perfekt i vårat stora fönster. Stor tvättade även igår så nu är den enorma tvätthögen helt borta!

Imorgon ska älskling jobba, börjar 17:35 så blir ensam här. Han kommer förhoppningsvis få börja jobba mycket mer nu framöver, lite tråkigt gillar att ha han här hemma hos mig. Men samtidigt så kommer han ju tjäna mer då så de är ju posetivt. Så jag ska stöka lite här hemma. Städa och plocka undan alla saker som är kvar.

Men nu är det dax att hoppa i säng igen så man orkar upp till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0