Tråk väder

Usch va deprimerande de är när de varit soligt så länge och sen så kommer molnen. Älskar när solen skiner inte regn och blåst. Men de måste väl antagligen göra de ibland med så man kan vara dessto lyckligare när solen kikar fram igen.

Dagen har varit bra, helt vanlig. Vaknade iofs lite sent så fick stressa är alltid extra skönt att ligga kvar i sängen när man hör regnet som piskar mot fönstret. Hade sedan en ganska lätt dag på jobbet. Gick till Åhléns när jag slutat och köpte två korgar för våran hatthylla så man kan stoppa undan sjalar, tröjjor och annat. Men ska köpa en till imorgon, blev lite för smått med två bara.
Gick sedan till seveneleven och köpte en brownie till älskling, han älskar dom så han blev lycklig när jag kom hem med överraskningen. Satte sedan upp skoskåpet, är super nöjd!
Nu har älskling precis stuckit till jobbet själv ska jag dammsuga och plocka upp lite här hemma. Kanske tvätta fönstrena(?)  sen blir de middag, fixa naglarna och sova.

Imorgon ska jag och älskling åka till Coop bygg och köpa vårat efterlängtade badrummsskåp, hoppas verkligen dom fått in de nu! Sedan ska älskling jobba så får se vad jag göra på kvällen.


I helgen kommer de bli massa födelsedags firanden. Min lilla syster fyller 10 år imorgon (tiden går så fort) och de ska firas på Söndag med lite barnkalas. På Lördag är de party hos Sandra som fyller 20 (åter igen: tiden går så fort) kommer bli super trevligt. Hoppas de är fint väder!

Nu ska jag sätta fart här hemma =) ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0