Uttråkad

Usch va uttråkad jag blev nu. Tror de är för att man är ledig och då vill man ju göra saker. Men känns lite onödigt att försöka hitta på något nu när man ska upp tidigt imorgonbitti.
Finns en hel massa saker att göra här hemma iofs. Diskbänken är full av disk, lägenheten behöver dammsugas och min klädhög på golvet bara växer. Måste skaffa bättre förvaring i min garderob. Den är redan fylld och just nu har jag bara fått in hälften av alla mina kläder.

Men har verkligen ingen lust att göra nått av alla dom sakerna.

Jaja I-lands problem....



Önskar du va hemma här hos mig<3


Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Bloggsvar: Ja, visst är den fin klänningen :) Själva modellen är verkligen "jag" också! Den svarta är finare på, blev lite platt och trist på bilden ;) Men vi hörs av imorgon inför lördag, kraaam

2009-05-21 @ 23:39:09
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0