Vill ha helg nu!

Hej.

Sådär då var ännu en arbetsdag överstökad. Blev en relativt lätt dag solen sken och fick sluta tidigt.
Ringde och väckte älskling vid 13:00 och han kom sedan och plockade upp mig från jobbet. Åkte iväg och köpte vårt badrummsskåp. Så nu står de här i hallen och väntar på att få hängas upp på väggen. Ska bli otroligt skönt med ett ordentligt skåp med bra speglar så man kan se bakhuvudet utan att få nackspärr!

Ikväll ska jag nog bara slappa. Har ingen lust att stöka runt här hemma fast att de finns en massa att göra. Älskling jobbar så får underhålla mig själv. Blir pannkakor lite senare iaf. Önskar de va helg nu så man fick sova imorgon. Tackar iaf för solljuset är mycket lättare att komma upp nu hatar att gå upp när de är mörkt ute....längtar inte till hösten!

Borde ta och köpa mig en ny Ipod samt hörlurar. Mina lurar är trasiga och nu sprakar dom bara samt min ipod hakar oavbrutet upp sig och vägrar stanna på en låt utan bläddrar vidare till slutet (?) mobbad! Men de har man inte råd med just nu. Gaaah gillar inte att jobba utan musik i öronen, blir så himla trist då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte inte du en begagnad ipod för inte så länge sen?

2009-05-07 @ 18:51:21
Postat av: minna

Svar anonym:



Jag köpte en mp3 i julas men den var tyvärr inte som jag hade tänkt mig så jag gav bort den=)

2009-05-07 @ 19:05:49
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Saddie

ja vill också ha en ipod.. en lila eller kanske turkos! och sen vill jag ha bort ipred lagen!

2009-05-07 @ 20:14:51
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Sara

min hackar också sådär, vi har ju likadana typ. :S och min går nästan aldrig att stänga av, man kan hålla in knappen i hundra år å den slocknar aldrig :| dom är ju säääääämst!!

2009-05-07 @ 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0